Publication:
The rainbow trout is affecting the occupancy of native amphibians in Patagonia

Research Projects
Organizational Units
Journal Issue
Description
Fil: Velasco, Melina Alicia. Universidad Nacional de La Plata. Facultad de Ciencias Naturales y Museo; Argentina.|Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas (CONICET); Argentina.
Fil: Berkunsky, Igor. Universidad Nacional de La Plata. Facultad de Ciencias Naturales y Museo; Argentina.|Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires; Argentina.|Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas (CONICET); Argentina.
Fil: Simoy, María Verónica. Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires; Argentina.
Fil: Quiroga, Sofía. Universidad Nacional de La Plata. Facultad de Ciencias Naturales y Museo; Argentina.
Fil: Bucciarelli, Giuseppe. University of California; Estados Unidos.
Fil: Kats, Lee B.. Pepperdine University; Estados Unidos.
Fil: Kacoliris, Federico Pablo. Universidad Nacional de La Plata. Facultad de Ciencias Naturales y Museo; Argentina.|Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas (CONICET); Argentina.
Keywords
ZOOLOGIA, Exotic invasive species, Occupancy model, Oncorhynchus mykiss, Pleurodema somuncurense, Rhinella arenarum